Sunday, March 20, 2011

Mathematics Formula :)

KeluhanKu Yang Tidak Dilayan :(

Hari nie,aku dah rasa lega sikit kot.coz aku dapat menyelesaikan
satu punca masalah aku doe!!tapi aku xbpe sure la selesai
or x doe,rsau la shial!!OMG.
Urmm.
cuak doee.
Aku risau Gila doe,xpnah aku dpt msalah sesrious babi nie
critical mcm shial nie!!
FUCK!!
peranoid la shial!!
urm,bak kata orng "ala bro standard bodoh la 2 prob remaja"
Apa Lancau Weyhh.
nie Critical la!!
noid,noid,noid,
aku ingatkan!!
hidup nie mudah jew!!
xkan ada mslah yang critical mcm nie akn berlaku kat Aku!!
FUHHHH!!
tapi aku xgive up lagi la!!
aku still boleyhh Go On Live AKu!!
huh3.
bak kata mat salleh!!
TETTT!
Live Must Go ON!! Never Turn Back!!
woooo.
tpi aku selalu dibntu oleh abang2 aku 
rakan2 seperjuangan aku
teman2 lepak
serta 
family tersayang aku
cita nyee
aku punye masalah nie
boleyhhh di selesaikan la kan kawan2 betul x?
huh3.
sejak mslah nie
aku xtahu doe!!
kenapa aku buat something serba x kena doe!!
n x menjadi doe??
asal doe!!
adeke aku terlalu fikirkan sngat masalah aku nie??
huh3!
mcm mana nieehhh!!uhhh!!
tapi aku xpnah nak giv up doe!!
Shuhaimi Kaw Terboek doe!!
HAHA
puji diri sendiri !!
TETT!!
ala derr shikit nye prob lu nak kusut2 bagai apa lancau!!
budak2 
Puchong!!
nye ayat!!
seakan mudah sngat ohhh!!
apa lancau laa.
diorang nie semua anggap semua mslah nie mudah!!
wwooooo!!
boekk!!
2 yang buat senang menyelesaikan nye!!
dengan mslah nie!!
aku mcm xd mood doe nak study doe!!
tambah2 smkpu 1 2 mcm la apa!!
aku xpaham doe!!
apa masalah budak2 bawah nie buat!!
batak2 suzuran!!
mcm bodoh!!
bajet sorang jew kuat!!
apa lancau!!
Kaw sorang lah paling brader bodoh!!
KAW GERAK LA SAKAI MAHAI PUIII!!77
aku xpaham doe!!
dengan msalah cikgu!!
xd ad!
hari 2!
aku berniat nak belajar n fokus auww!!
time 2
math kot!!
FAV SUB!
aku dok la fokus bagai!!
nthan loceng bunyi!
masa nak abis la citenye nak abis kelas!!
aku angkat tangan!
aku ckap kat cikgu!!
cikgu,cikgu,cikgu,
saya xpaham nie!!
tlong ulang sekali lagi boleyhh x!coz sya kurang paham!!
jap agi!
cikgu 2 ckap!
suka hati kamu la!!
Linier equations formula!! 
heh.
My mumy & My dady
My Guardian Angel
please!!
Angah nak tukar sekolah!
disebabkan 1 formula yang angah xdapat!!
please 
mumy & dady 
i'm begging you 
please!
     

No comments:

Post a Comment